dimecres, 2 de maig del 2012

Malson inacabable

Primer de tot, dir que no vaig poder veure el partit d'ahir... Però tot i així, sé que en Bojan va jugar la primera part i que, a la segona ni va trepitjar la gespa. En el seu lloc va entrar un jugador que fins ara, ni havia sentit el seu nom, un tal Tallo. Tot això em té realment esgotada. Per què en Bojan no pot jugar mai els 90 minuts d'un partit? Per què sempre se'l canvia sense valorar el que ha fet dins del terreny de joc durant l'estona que ha estat? No el vaig veure, però pel que vaig poder llegir després, ningú entenia com no va ser substituït Borini en comptes d'ell. Com ja és costum, en Bo era dels pocs que tirava a porteria i intentava crear perill. No se'l deixa fer, i sembla que tot el que fa no serveix per res, a la mínima ja el fan fora del camp.



A hores d'ara, es poden començar a fer valoracions de la seva temporada a la Roma i m'entristeix molt treure conclusions semblants a quan estava al Barça en clau a la seva participació. Referent al seu joc però, està clar que hi ha hagut una notable millora, ja ho vaig dir en l'entrada anterior. S'aprecia una evolució en molts aspectes i un treball constant per adaptar-se als murs defensius dels rivals. En Bo sabia a quina lliga anava, i per tant, s'ha preparat per intentar combatre totes les dificultats que li presenten els contraris en la seva posició. Encara que tot això no es té en compte i ens topem amb el problema que el porta perseguint els últims anys; l'entrenador no confia prou en ell. Va començar la temporada sent titular regularment i a mida que passaven els mesos, altres jugadors van treure-li el lloc. Ha anotat sis gols i dubto molt que en faci més en aquests tres partits que resten... De fet, amb la reincorporació d'Osvaldo i Lamela no crec que torni a ser titular. Quan vaig saber que es perdrien alguns partits, estava molt il·lusionada i convençuda que en Bojan faria una bona actuació i que, fins i tot celebraríem algun gol seu, però res de res. I tot perquè no l'han deixat. Cansa molt que només jugui quan no queda més remei, que sempre sigui la segona opció... I que, quan ho és ni tan sols pot gaudir-ho. 

El malson es repeteix any rere any i sembla que la solució mai ha d'arribar. Luis Enrique m'ha decebut moltíssim. Després de la mala experiència amb Guardiola, pensava que mai més es repetiria una situació així amb en Bojan, però gairebé sense adonar-me ha tornat a succeir. Molts són els rumors que afirmen que Luis Enrique marxarà de la Roma, l'entrenador que em semblava que trauria del pou a aquest futbolista amb minuts i confiança ha resultat ser com tots els demés. Per mi ja pot marxar, està clar que si es queda, en Bo continuarà assegut a la banqueta la major part de la temporada. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada