dijous, 20 de desembre del 2012

Hangout Bojan



Ahir en Bojan va fer un Hangout des de la pàgina oficial del Milan a Google+. Va respondre una sèrie de preguntes  d'uns quants aficionats que es van "connectar" en aquell moment. Com pràcticament tot va ser en italià o anglès, us deixo la traducció dels titulars que va dir.

En què ha de millorar:  "A Itàlia hi ha menys espais, però també a Espanya hi ha equips molt agressius. Vaig haver d'aprendre a prendre menys profunditat però sóc jove i encara puc millorar molt. "

La predicció per al dissabte: "Hem de guanyar, però no em sento com dir el resultat. És un partit important per als dos equips i el nostre objectiu és guanyar ".

Sobre la seva relació amb Internet:  "M'agrada molt fer servir les xarxes socials, és una gran manera de comunicar-se amb els fans. És agradable veure el que m'escriuen".

En tornar a Roma:  "Serà un partit molt important per a tots nosaltres i especialment per a mi. Serà una nit especial per a mi ".

En el moment de l'equip:  "És important per donar continuïtat als nostres resultats. El començament de l'any ha estat difícil, però per sort ara estem jugant bé i ens estem movent cap amunt a la classificació. "




El número de la samarreta: "Vaig triar el 22 perquè vaig arribar al Milan el dia del meu aniversari número 22 i després perquè Kaká ha fet història amb aquesta samarreta".

Els seus objectius a Milà:  "La meva idea és quedar-me molts anys al Milan".

Jugador amb qui ha vinculat més: "Vaig arribar a un vestidor on hi ha molt bons nois. Tinc una gran relació amb tots, especialment amb Zapata, Yepes i Strasser en particular ".

De Milanello:  "M'havien parlat molt bé de Milanello. Em sento afortunat de treballar en un lloc com aquest".

A la Lliga de Campions:  "A la segona volta hi ha tants bons equips, hem d'estar units i mantenir la concentració, tant per als partits que esperem"

En la posició al camp: "M'agrada atacar i en aquest sistema de joc es pot jugar en totes les posicions del trident. També vaig jugar darrere dels davanters i m'agrada la ubicació, fins i tot si estan més lluny de la porteria."

Sobre les diferències entre la Lliga i la Sèrie A:  "La major diferència és la filosofia del joc. Em vaig adaptar bé, a Itàlia he millorat molt el físic i la tàctica. M'he adonat que no només és important anotar. "

De Milan:  "Em sento bé, és una ciutat on la vida és bona. Trobo a faltar Catalunya. "

La primavera de Milà:  "No he vist els seus partits, però en molts de tren amb nosaltres. Valoti i Cristante m'ha impressionat molt, crec que els anirà bé en el futur ".

Sobre el Hangout:  "Estic content de ser aquí, és bo parlar amb tots els fans".



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada