dimecres, 31 d’octubre del 2012

Paraules d'en Bojan després del partit d'ahir



Un cop va acabar el Palerm-Milan, en Bojan va parlar per diversos mitjans de comunicació. A continuació, us deixo amb les seves declaracions:

"Crec que a la segona part hem atacat molt, el primer gol ha va donat molta confiança. Em trobo bé jugant de davanter centre. Espero poder anotar aviat el meu primer gol amb el Milan, però l'important és que l'equip guanyi i fer punts."

"L'entrenador és qui decideix, qui estudia l'equip contrari i aquesta ha sigut la seva elecció. Per tant, hi ha canvis durant el joc, ha decidit posar-me quan anàvem 2 a 0. Jo sempre faig tot el possible per ajudar l'equip. Avui era important no perdre. On podem arribar? Depèn de nosaltres, l'únic que puc dir és que l'equip ha de començar a guanyar, pensant en el partit de dissabte i seguir endavant."

"Sempre he jugat com a segon davanter, però en els últims anys, també a Barcelona, jo jugava d'extrem, però la veritat és que per les meves característiques em sento millor el centre. Encara que com sempre dic, estic disponible per a l'entrenador i on decideix-hi fer-me jugar." 

"Quan es canvia un munt de jugadors hi ha un procés d'adaptació i quan comences a perdre i entrar en un cercle viciós negatiu, llavors es fa difícil sortir-ne. Hem fet alguns bons partits en els que mereixíem guanyar però no ho hem aconseguit. Tot depèn de nosaltres, del nostre treball".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada