divendres, 12 d’octubre del 2012

Bojan acut al Milan Megastore




Ahir per la tarda en Bojan va acudir, juntament amb el capità del Milan (Ambrosini), a la tenda oficial del club rossonero, en motiu d'una trobada dedicada als seus tifosi. El davanter va ser molt aclamat pels allà presents, va firmat moltes samarretes i autògrafs. Seguidament, va oferir unes declaracions a la premsa fent una mica de balanç de la situació actual de l'equip, personal i també del seu entrenador. A continuació les podeu llegir:

"Sabem que la situació no és bona però no vam merèixer perdre el derbi. I en altres partits ho hem fet i no vam obtenir punts. Cal prestar major atenció en moments importants del partit. No crec que la taula reflecteixi el que estem fent. El Milan ha d'estar entre els tres primers, som el Milan. Quan vaig arribar tenia algun problema físic, però estic millor i agraeixo al Mister la confiança que m'ha donat en els partits que he sigut titular. No tinc problemes de ser punta perquè és on jugava des de sempre al Barcelona. Estic content amb la tornada de Pato, és un dels millors atacants amb els que he jugat, però decidirà el míster si juguem junts"

Bojan sobre Allegri: 

"Per a mi és un gran entrenador, no és ell el problema. No he de ser jo qui digui si ha d'estar o no. ¿Guardiola? No parlo d'altres entrenadors per respecte a Allegri" 
  

Font de les declaracions: http://www.acmilan.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada