dijous, 30 d’agost del 2012

El Milan presenta a Bojan

Després de realitzar el primer entrenament amb el seu nou equip, aquest migdia, en Bojan ha estat presentat oficialment com a jugador rossonero a Milanello, la ciutat esportiva del Milan. En aquest acte, com és habitual, el jugador ha fet una roda de premsa per explicar com se sent al arribar a aquest gran club i també ha tocat altres temes. El dorsal que ha triat finalment és el 22, el número de la seva edat. 





A continuació, les declaracions al complet: 

"Era a la Roma, però amb ells no vaig arribar a un acord. Després es va presentar l'ocasió del Milan i per a mi és un honor ser aquí. La meva història amb la Roma va ser estranya des del principi: vaig jugar poc i arribar al Milan ara és un pas endavant per a mi. Estic aquí per quedar-me, vull fer-ho bé i ajudar l'equip. Vull quedar-me aquí quan acabi la cessió. És un club amb gran història, m'encantava Inzaghi. No tinc por de res, ni tan sols d'arribar aquí després marxar Ibrahimovic".

"No va ser un any fàcil a la Roma però vaig aprendre molt. Des del primer dia aquí ha estat increïble. L'equip m'ha acollit realment bé. Milanello és una cosa al · lucinant. Un club com el Milan no ha d'imitar el joc del Barcelona. El Barça m'ha donat molt tant en el futbol com fora. Totes aquestes coses m'ajudaran a quedar-me en un gran equip com és el Milan. Portaré la samarreta número 22, que és la meva edat. Kaká va fer història aquí però per a mi és només un nombre".

"Arribar a Milà ha estat el millor regal de tots. Alguns ex-companys del Barça m'han dit que volien venir aquí, però no puc dir qui són. Parlo sovint amb ells i estan realment contents per mi. Vull enviar una forta abraçada als seguidors de la Roma que sempre portaré en el meu cor. De Rossi em va enviar un missatge i hem estat parlant".

"Aquí hi ha molta qualitat, hem de treballar molt cada dia per guanyar. Aquí hi ha grans davanters, puc jugar amb tots ells: li tocarà el míster decidir. Puc jugar a qualsevol lloc de l'atac, vull jugar i punt. ¿L'assumpte amb Abbiati? Sovint es llegeixen coses als diaris que no són certes. Han fet una mica de teatre amb aquesta història. Al Barcelona tot em va servir. Vaig estar quatre anys on vaig marcar bastant, jugar amb Messi, Iniesta i Xavi m'ha servit de molt. No he parlat amb Guardiola. Per guanyar cal treballar cada dia".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada