dimecres, 11 de juliol del 2012

Bojan: "No sóc un jugador individualista"



Aquest matí en Bojan ha comparegut en roda de premsa després de l'entrenament. Ha estat preguntat pels  mètodes de treball que pràctica Zeman, per les declaracions que aquest va fer d'ell després de l'amistós de l'altre dia, pel Barça i també per quins són els objectius que podria assolir la Roma aquesta temporada. A continuació, deixo la traducció de totes les preguntes que ha contestat: 

Com va amb Zeman? L’entrenador va criticar la teva actuació en el primer amistós...
"Estic bé amb Zeman, encara fa pocs dies que estic treballant amb ell. És obvi que jo encara no sé el que vol de mi. Respecte les seves paraules he de dir, que no em considero un futbolista individualista"

Esperaves aquests mètodes de treball tan intensos?
"Mai havia treballat així, és la primera vegada. Però no m'ha costat més que altres. La gran distància, em va costar una mica, però per això està l'estiu, per treballar, així que em prepararé bé"

Considera que Zeman té la tècnic ideal per arribar a la cima?
"No ho sé, espero que sí. Estem treballant en el tema físic, i després ja es veurà. Però això si, necessito la continuïtat que no vaig tenir l'any passat i he de treballar dur"

L'any passat vas jugar menys del que s'esperava, que va passar?
"No ho sé, l'any passat sabia que no seria fàcil, sobre tot pel fet de canviar de futbol espanyol a futbol italià. Per a mi va ser una bona temporada. Puc jugar més, però una cosa és l'any passat i una altra, és ara. Ara tinc un altre entrenador "

Et sents més còmode de davanter centre o d’extrem?
"Sempre he jugat de davanter centre, però per a mi l'important és jugar. Si l'entrenador pensa que em pot fer millor com extrem, estarà bé."

La hipòtesi de tornada a Barcelona va ser real?
"No va haver cap intenció per part del club, estic aquí per créixer i donar-ho tot per la Roma"

Zeman treballa molt l’aspecte psicològic. Creus que encara et falta alguna cosa per ser el més fort, l'entrenador et pot ajudar?
"Sempre penso que a un jugador sempre li falta per ser el millor. Sóc jove, em faig càrrec”

Què promets a l'afició després de la temporada passada?
"Vull fer-ho millor, crec que els jugadors que són aquí volem donar satisfacció als aficionats”


Un comentari sobre la final de l’eurocopa
“Itàlia ho va fer molt bé, però ara hi ha una selecció espanyola insuperable."

Quan Zeman va ser fitxat per la Roma, a tots ens va venir la idea que vostè marcarà un munt de gols...
"Tant de bo. Esperem, però és una cosa que he de guanyar al camp. No tinc que pensar en els gols, sinó en el bé de l’equip. Estic convençut que puc fer-ho bé, llavors no m'importa quants gols marqui"

Hi ha equips que s’han interessat per tu? Quin tipus de dificultat et vas trobar en el teu primer any de campionat italià?
"Ja vaig parlar de les dificultats de l’any passat, em trobo bé en aquest futbol. Quan un finalitza bé una temporada és lògic que alguns clubs s’interessin malgrat això, jo vull restar a la Roma perquè sé que aquest és el camí que he de prendre, vull fer una temporada positiva."

L’any passat vas dir que a la Roma li mancava tot per guanyar, ara en quin punt estem?
"L’any passat no vam tenir molta sort, vam obtenir un nombre inferior de punts dels que ens mereixíem. Ara hi ha gent nova, volem fer-ho millor, hem de seguir el camí que hem pres."

L'equip de l'any passat semblava no tenir objectius. Aquest any els té?
"Volem fer un gran campionat, l’objectiu és guanyar l’Scudetto, però depèn de nosaltres. Som un gran equip, hem de creure."

Creus que la Roma està al nivell del Milan, Juventus i Inter?
"No sé com són els altres, tots parteixen de zero punts. És difícil guanyar l’Scudetto, però no impossible, hem de mirar cap endavant."

Durant el retir, Zeman utilitza una dieta especial?
"No, és l’alimentació de tot l’any, no és una diferent."

A nivell psicològic prefereixes ser un jugador que pertany a un equip o t’inhibeix ser un futbolista prestat? Què és el que més et va agradar del primer any al Calcio?
"No, no és un problema. Jo sóc aquí per jugar, no m’interessa el contracte. L’Olímpic és un record molt positiu, m’agrada com la gent de Roma viu el futbol i això sempre romandrà en el meu cor."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada