dimarts, 8 de maig del 2012

Declaracions de Bojan a 'Esports Cope'

Aquesta tarda, Bojan ha entrat en directe en el programa de la cadena Cope de Catalunya, 'Esports Cope'. L'entrevista ha anat enfocada, sobretot, en temes de futur i valoració de la seva primera temporada al Calcio. Com ja ens tenen acostumats els periodistes d'aquí, també li han preguntat per la situació del Barça ara que Pep Guardiola ha deixat el club, i com veu l'arribada de Tito Vilanova a la banqueta blaugrana. 

EL SEU FUTUR: 
"Quan s'acabi la temporada valoraré amb tranquil·litat la situació i prendré una decisió. Però a mi m'agrada dependre de mi mateix. Per tant, la decisió de quedar-me o no al Roma és exclusivament meva" 

"El FC Barcelona pot repescarme però caldria parlar moltes coses. El Barça és casa meva però he vingut a un lloc on m'han acollit amb els braços oberts i també em trobo com a casa"

 COM LI INFLUIRIA UNA POSSIBLE MARXA DE LUIS ENRIQUE: 
"Si jo estic bé, com ara, no m'importa l'entrenador que hi hagi. Evidentment que Luis Enrique se'n pot anar i que vingui un altre mister, però jo vull estar al marge i centrar-me únicament en mi".

EL COMIAT DE PEP GUARDIOLA DEL BARÇA:
"Guardiola ho ha donat tot pel Barça. Es mereix tot l'afecte del món perquè ho ha fet de cor i perquè ho ha fet per als barcelonistes. I ha portat el Barça, l'equip, on es mereix"

SOBRE TITO VILANOVA: 
"Només puc dir que tenia bon tracte amb ell. Es va portar molt bé amb mi quan vaig estar"
"Se li ha de donar aquesta confiança i oportunitat, perquè s'ho mereix, i té arguments per ser entrenador del Barça"

De les seves paraules, es poden treure algunes conclusions... Primer de tot, es pot intuir que el seu futur està més a prop de la Roma que no pas del Barça, almenys a curt termini. Té un any més de contracte amb els giallorosso i penso que el complirà independentment que digui que ho ha de valorar. En Bojan és molt prudent i en aspectes com aquests sempre ha seguit la mateixa línia. A Roma l'han acollit bé i com ha dit ell a l'entrevista, el seu joc ha anat millorant bastant a mida que ha avançat la temporada. Jo sóc de les que vull que torni al Barça, i com més aviat millor, però opino que com a mínim ens haurem d'esperar un any més...      


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada