dissabte, 29 de desembre del 2012

La Selecció sempre és especial


Aquest matí, en Bojan ha estat a l'escenari on es jugarà el Catalunya - Nigèria de dimecres vinent, l'Estadi de Cornellà-El Prat. El de Linyola sempre afronta aquests amistosos de la Selecció amb moltes ganes i el d'aquest cop no podria ser diferent. Aquí teniu les seves declaracions: 

"Em fa molta il·lusió tornar a jugar amb la selecció, és un partit que tinc sempre al cap"

"Estant fora de casa les coses es veuen d'una altra manera. Segueixo amb molta atenció els esdeveniments dels últims mesos, i m'agrada veure com s'està mobilitzant el país"



També s'ha referit al moment del seu debut que, com recordareu, va ser davant d'Euskadi:  

"És un dels millors moments que recordo des de que sóc jugador professional. Les dues aficions cantant els himnes, animant,... va ser una festa tan dins com a fora del terreny de joc. Així és com a mi m'agrada que sigui el futbol" 

En darrer lloc, ha tingut unes bones paraules pel seleccionador català, Johan Cruyff: 

"És una icona del futbol mundial, però no només pel que ha fet com a jugador i entrenador sinó també pel que segueix sent ara com a persona. Té un cor immens. I per qualsevol jugador professional és un honor ser entrenat per ell. És una de les coses que podré explicar quan em retiri"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada