dijous, 5 de juliol del 2012

Bojan: "M'agrada el joc de Zeman. Vull guanyar-me el lloc de titular"

Avui pel matí la Roma ha arribat a Riscone, els giallorosso prepararan allà la pretemporada aquests dies. Abans de l'entrenament d'aquesta tarda, en Bojan ha estat entrevistat per Roma Channel. Ha estat una entrevista breu però en ella ha deixat clar que farà el màxim per guanyar-se un lloc en aquest equip; vol jugar més i vol la titularitat. 


A continuació, les declaracions (traduïdes com he pogut): 

Com has passat les vacances? A punt per Zeman?
"Sabia que amb ell es corre molt. He passat les vacances a casa, amb la meva gent i ara estic llest per a la nova temporada."

Molts diuen que ets un dels més aptes pel joc de Zeman. Has sentit parlar de la bohèmia?
"Sí que n'he sentit a parlar."

¿Et sents apropiat per a les seves verticalitats sobtades?
"M'agrada el seu futbol, veurem que succeeix. Ara vull fer tot el possible per guanyar-me el meu lloc."

Què vols millorar?
"Jugar més (rialles). Però sé que això depèn del treball de cada dia, he de fer el màxim. I llavors espero que la Roma faci una bona temporada, la temporada que es mereix."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada