divendres, 22 de juny del 2012

Bojan: "Em quedo un any més a la Roma"



Ahir per la tarda, el programa de RAC1, Primer Toc, va realitzar-li una interessant entrevista a en Bojan. La vam poder seguir en imatges gràcies a un streaming de vídeo en directe que van oferir per la web de l'emissora. Gairebé van ser dues hores molt entretingudes on en Bo ens va deixar diversos titulars sobre varis temes: el seu futur, els jocs olímpics, el Barça... El més destacat va ser que ja està totalment confirmat que es quedarà un any més a la Roma (com ja es preveia) i que, si vol tornar al Barça, això només dependrà de la temporada que faci en aquest equip: 

SEGUIRÀ A ROMA LA TEMPORADA VINENT:
"Tornaré a Roma perquè crec que és la millor opció. Estic molt content i satisfet del meu primer any allà"

POSSIBLE RETORN AL BARÇA:
"Tot depèn de mi i de la temporada que faci aquest any. Serà la més important de la meva carrera. Sé que aquesta campanya m'ho preguntaran moltes vegades però vull centrar-me en la Lliga italiana, que és bastant dura i fer-ho el millor possible" 

SOBRE ELS JOCS OLÍMPICS:
"Em sap greu no poder anar perquè crec que he fet mèrits per ser convocat però l'entrenador és el que ha decidit que jo no vagi" 

"Sé que més no podia haver fet amb la Roma i em sap greu no haver tingut aquesta recompensa"

TITO VILANOVA:
"És una persona que es va portar molt bé amb mi. El coneixia de les categories inferiors i em tenia molta estima. Sé que l'abraçada de Tito la tenia sempre i és aquí on es veu l'afecte"

"Pot aportar moltes coses positives i compta amb un grup extraordinari que l'ajudarà"



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada