divendres, 10 de febrer del 2012




















Aquesta setmana m'he tornat a endur una gran decepció amb la gestió que esta duent a terme Luis Enrique amb en Bojan dins l'equip. Després del golàs que va marcar a les acaballes del Roma-Inter estava convençuda que aquest dimecres seria titular en el partit que es va jugar a Catània. Un cop més, em vaig endur una gran desil·lusió al assabentar-me que començava el partit des de la banqueta. Però el que més ràbia em va fer va ser que en el seu lloc jugués el principiant Piscitella. No entenc aquesta manera de tractar en Bo per part de Luis Enrique. Si tan el volia al seu equip no comprenc perquè a la mínima ja l'asseu a la banqueta, ni tan sols el golàs d'autèntic crack que va marcar l'altre dia li ha servit com a motiu suficient per a posar-lo indubtablement al onze inicial. Veurem com transcorren aquests mesos fins al final de temporada. Espero que en Bo pugui gaudir de més oportunitats i fer més gols, d'aquests que només poden sortir de les seves botes! 


Per acabar, aprofito per dir que en Bo participa en el nou lloc web del club. Ho fa en aquest Bloc que deixo a continuació:

2 comentaris:

  1. M'està agradant això JAJAJAJAAJJA és com més professional no sé... Així i tot encara m'hauré d'acostumar a tot això! Tota la raó, jo ja ho he dit al fotolog, comença a ser un tant indignant tot això...

    ResponElimina