dimecres, 30 de maig del 2012

Gràcies a tu, Bo

Aquesta entrada serà diferent a totes les altres... Però necessito escriure unes quantes línies d'agraïment sobre el em va passar dissabte passat. Fa ja bastants dies, vaig escriure-li un missatge privat al Facebook d'en Bojan, sabia que seria complicat rebre resposta i que, el més segur seria que no la rebés. Però dissabte per la tarda, vaig tenir la gran sorpresa de veure que finalment, m'havia contestat. Semblava totalment irreal llegir directament d'ell un parell de gràcies i altres paraules amables. Encara no me'n faig a la idea haver aconseguit que sàpiga que existeix aquest bloc i que dins d'aquest gran grup de persones que l'admiren, m'hagi dedicat uns segons. Jo era de les que creia que seria molt costós arribar a assolir una cosa així, però ara tinc clar que admirant a una persona com en Bojan, no ho és gens. Amb aquelles tres línies, m'ha reafirmat el que ja portava pensant d'ell tot aquest temps: la gran qualitat humana que té. I el més important, valora molt el recolzament dels seus seguidors fins al punt de recompensar-los com ho fa ver amb mi. Porto molt de temps donant-li suport i fins ara, mai havia obtingut cap paraula que vingués directament d'ell. Tot i així, això no és el que més m'importava ja que el mer fet de seguir-lo ja m'ha suposat moltes alegries des del primer dia. M'aposto el que sigui que hi ha pocs famosos que tinguin gestos tan bonics amb els seus admiradors... Sens dubte haurien de prendre exemple.     

No canviïs mai Bojan, moltes gràcies. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada